Tuesday, March 8, 2011

♥ 反常ღ 对照 ♥





反常ღ 对照


这一次我不但没哭,
而且还很冷静...

今天同事很紧张的慰问我,
我的表情还是面无难过,
她问我怎么可以那么的独立,
一切事情都自己去处理...

我却以微笑沉默带过...

反常的心情告诉我...

或许我心中的难过,
不是来自于一切的遗失...

很多事情不是谁说了就算,
即使伤心,
结果还是自己扛,
多少次失望表示多少次期盼,
事实证明幸福很难...

快乐不再那么简单,
因为悲伤从来都不会有答案...

我迷失在一個都是怪物的地方,
身在其中我才想起我們的世界裡,
也曾經出現過一個鬱鬱寡歡的怪物...

他曾說我不怪...

只是掉落在一個屬於你們的地盤,
如果今天一切倒轉,
你就會重新思考你們所謂的正常...

我不知道那隻怪物,
是否找到了回去的路...

只是在這裡,
我決定幫自己上妝,
並且打扮成他們喜歡的模樣,
或許也試著和他們跳支舞...

因為暫時我還找不到回去的方向...

我真的找不到...回去的方向...


I can be tough,
I can be strong,
But with you, It's not like that at all...

Theres a girl who gives a shit,
Behind this wall,
You just walk through it...

And I remember all those crazy thing you said,
You left them running through my head,
You're always there, you're everywhere,
But right now I wish you were here...

All those crazy things we did,
Didn't think about it just went with it,
You're always there, you're everywhere,
But right now I wish you were here...

What I'd do to have you near...here...








0 评论:

Post a Comment